Bestellen

Klik bij het artikel van je keuze op de 'bestellen' knop. Klik vervolgens op 'winkelwagen' om het artikel te bestellen. Controleer de bestelling en druk op 'afrekenen'. Log vervolgens in met je account of vul je persoonlijke gegevens in. Bepaal of je de bestelling wilt laten bezorgen of liever wenst af te halen. Kies tot slot een betaalmethode en rond de bestelling af door op 'bestelling plaatsen' te klikken.

Bezorgen en verzendkosten

Na het afronden van de bestelling nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Kleine(re) voorraad artikelen waarbij is gekozen voor Free Delivery worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden en voor grotere bestellingen in combinatie met onze Bright Delivery maken we meestal een persoonlijke afspraak. Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Meer informatie over onze bezorgopties zijn terug te vinden op de pagina bezorgen & afhalen

Betalen

Bij brightliving.nl kun je betalen via de volgende mogelijkheden:

Zichttermijn

Voor alle bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen mag je het artikel bekijken en beoordelen. Ben je niet tevreden over de aankoop kun je vrijwel alle bij Bright Living gekochte artikelen compleet en in de orginele verpakking binnen de zichttermijn gratis retourneren. Bij een winkel aankoop krijg je een cadeaubon van ons terug en bij een online aankoop mag je ook je geld terug vragen.   

Artikelen retourneren (online bestellingen)

Onbeschadigde bestellingen mag je binnen 14 dagen kosteloos retourneren bij een filiaal naar keuze of op eigen kosten terugsturen. Wij storten dan het geld dezelfde dag nog terug. Als je wilt dat wij het artikel komen ophalen, brengen wij 7% van de factuurwaarde in rekening. Stuur in dit geval een e-mail naar webshop@brightliving.nl of vul ons contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.  LET OP: dit geld alleen bij online bestelling, bij een bestelling in de winkel gelden andere voorwaarden vraag hiervoor naar uw verkoper.