Klantenservice
Bestellen & Betalen
Wanneer je een online aankoop doet, kan je betalen met iDeal of creditcard. Je voldoet het gehele bedrag dan in één keer.
Onze levertijden verschillen per product en leverancier. Deze worden per product aangegeven. We doen zo goed mogelijk ons best om de levertijden actueel bij te houden.
Naast bekende Nederlandse woonmerken, verkopen wij ook onze eigen meubelcollectie, de “Be Bright Collectie”. Dit is een eigentijdse en unieke collectie die wij bijna altijd uit voorraad kunnen verkopen. Onder deze collectie vallen een aantal dressoir, tv dressoirs, eettafels, eetkamerstoelen en het grootste deel van onze tuincollectie.
Kleine producten als kussentjes, plaids en vazen verkopen wij direct uit onze showrooms. De meeste andere producten bestellen wij bij onze leveranciers en hebben een levertijd.
Wanneer je een bestelling bij ons hebt gedaan, ontvang je direct een bestelbevestiging en na verwerking van de bestelling ook een orderbevestiging per e-mail.
Als er een product besteld moet worden bij de leverancier, krijg je van ons een e-mail als het product is aangekomen in ons magazijn. Vanuit hier plannen we een bezorgafspraak met je in. Als het product bij bestelling al op voorraad is, nemen wij direct telefonisch contact met je op voor een bezorgafspraak.
Mocht je de optie 'Pick Up' hebben gekozen, zullen wij telefonisch contact met je opnemen als het product is aangekomen in het juiste filiaal. Als het product met DHL verzonden kan worden, zullen wij het product - wanneer deze in ons magazijn is aangekomen - zo snel mogelijk aanmelden bij DHL.
Bezorgen & Afhalen
Pick Up - Gratis
Het is mogelijk om je bestelde order op te halen in één van onze meubelwinkels.
Verzending met DHL - Gratis
Accessoires zoals bijzettafels, kussens, vazen etc. kunnen per DHL
verzonden worden. Wanneer je hiervoor kiest krijg je na het aanmelden van het
pakket bij DHL een track en trace om het pakket te volgen.
Basic Delivery (Drempelservice) - €39
Kleiner meubilair zoals vloerkleden en eetkamerstoelen kunnen door onze eigen bezorgers tot over de drempel worden bezorgd. De levering wordt meestal uitgevoerd door één bezorger. Het product wordt over de drempel van je voordeur afgeleverd, zonder installatie en het meenemen van de verpakking.
Bright Delivery (Volledige Service) - €99
Grotere bestellingen bezorgen wij met twee man en installeren wij op de juiste plek. Alle verpakkingsmaterialen worden ook mee teruggenomen.
Heb je bij ons je droominterieur gevonden, maar woon je in het buitenland? Geen probleem!
Woon je in België of Duitsland? Dan voeren wij vaak de bezorgingen zelf uit.
Bezorgkosten België
Exclusief Installatie €200,-
Inclusief Installatie €250,-
Bezorgkosten Duitsland:
Exclusief Installatie €300,-
Inclusief Installatie €350,-
Woon je verder dan België en Duitsland, stuur ons een mail met de producten die je mooi vindt en wij vragen de bezorgkosten voor je op bij een externe partij!
Let op - Bezorgingen in het buitenland bespreken wij graag per mail, telefonisch of in één van onze winkels.
Retourneren
Bright Living bezorgt door heel Nederland en dat doen we graag voor onze klanten.
Mocht je niet geheel tevreden zijn met uw geleverde artikelen dan kan u als klant binnen 14 dagen de producten retourneren.
We hebben 3 retourbeleidsvormen die we hieronder voor u schetsen. Zodat u als klant een keuze kan maken voor het retourneren van de producten.
Optie. 1
Zelf opgehaald - zelf retour gebracht.*
Mocht u de producten die u heeft aangeschaft zelf hebben opgehaald in 1 van onze filialen, dan kan het product retour gebracht worden naar 1 van onze winkels. Op het moment dat u producten zelf retour brengt dan zullen er geen verdere retour kosten voor u in rekening worden gebracht.
Optie. 2
Door Bright Living gebracht - zelf retour gebracht.*
Mochten de producten die aan u geleverd zijn retour gaan, dan kan u ervoor kiezen om de producten zelf terug te brengen in 1 van onze filialen.
We vragen voor onze handelingskosten 8% retourkosten van de aanschafwaarde. De verkoopmedewerker zal uw gegevens vragen om het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening
U kan er ook voor kiezen om een tegoedbon te nemen van het aanschafbedrag. De handelingskosten komen dan te vervallen
Optie. 3
Door Bright Living gebracht - door Bright Living opgehaald.*
Mochten de producten die aan u geleverd zijn retour gaan, dan kan u ervoor kiezen om de producten te laten ophalen door Bright Living. Bright Living zal hiervoor kosten in rekening brengen afhankelijk van het product.
* Als het product door 2 bezorgers opgehaald moet worden dan rekenen we €99,- ophaal kosten.
* Als het product door 1 bezorger of via DHL service opgehaald moet worden dan rekenen we €29,- ophaal kosten
Hiernaast vragen we voor onze handelingskosten 8% retourkosten van de aanschafwaarde. U kan er ook voor kiezen om een tegoedbon te nemen van het aanschafbedrag. De handelingskosten komen dan te vervallen.
- Bij geretourneerde artikelen behoort alles (inclusief alle toebehoren) bij Bright Living terug te komen. De producten zijn ongebruikt en in de originele verpakking.
- Onze specialisten inspecteren of de artikelen ongebruikt en onbeschadigd terug zijn gekomen bij Bright Living. Indien het buiten proporties valt zullen er kosten in rekening worden gebracht.
- Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na retour teruggestort op uw rekening.
Neemt u alstublieft contact met ons op om het retourneren van de artikelen in gang te zetten. Op uw order ziet u de naam van de verkoper waarmee u contact kunt opnemen. U zal verder persoonlijk geholpen worden met het retourneren van uw artikelen.
Voor winkelaankopen geldt het CBW-erkende retourbeleid.
Zie hiervoor de algemene voorwaarden of kijk op de site van CBW. We adviseren u om contact op te nemen met 1 van de winkels om u verder te helpen.
Garantie & Service
Wij zijn CBW-erkend. Dit betekend dat je bij ons zeker bent
van je aankoop bij ons. CBW-erkenning is onder andere gericht op woonwinkels.
De erkenning geeft zekerheid over bepaalde aspecten: de (aan) betaling,
annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij ook aangesloten
bij een Geschillencommissie Wonen. De consument kan de Geschillencommissie
inschakelen, die vervolgens het geschil onafhankelijk zal beoordelen.
Vanuit de fabriek heeft een product 2 jaar fabrieksgarantie.
Mochten er een gebreken zijn aan uw product kun je contact opnemen met een van
onze meubelwinkels en lossen wij dit uiteraard zo snel en goed mogelijk voor je
op.
Als je de vlekkenservice van Protexx bij
Bright Living afneemt, dan verlengt Bright Living de garantie van 2 jaar
naar 5 jaar!!
Mocht er na het verloop van de fabrieksgarantie van 2 jaar iets constructiefs voorkomen met het product, dan
betaald Bright Living de kosten!
Ben je geïnteresseerd in dit fanatische product, kom langs in 1 van onze
winkels en laat je adviseren!
Protexx 5 jaar vlekkengarantie
Genieten op jouw favoriete plek zonder je druk te hoeven maken om een vlek? Geen probleem, want
met Protexx zit je altijd goed. Hiermee ben jij namelijk jarenlang beschermd
tegen vlekken.
Onze speciaal ontwikkelde producten en ons team van professionele service specialisten zijn
altijd ‘Right on spot’ om jou van een vlekkeloze service te voorzien. Zo kun
jij lekker leven op jouw nieuwe zitmeubel.
Je kiest voor de Protexx vlekkenservice bij aankoop van jouw nieuwe zitmeubel.
Jouw nieuwe meubel
wordt geleverd met een professioneel bescherming product. Het Customer Care
team van Protexx staat daarnaast altijd voor je klaar in het geval er toch een
vlek ontstaat. Zij zorgen voor een vlekkeloze service.
Geniet van jouw
plek zonder vlek!
Vraag het winkelpersoneel naar de mogelijkheden.
Service voorwaarden Protexx
Je officiële servicebewijs
Bewaar bij aankoop je orderbevestiging in combinatie van je servicevoorwaarden
uit het servicepakket goed. Hierop staat de aankoopdatum, zitmeubel en bewijs
van aankoop van Protexx vermeld. Dit is belangrijk voor het aanmaken van de
service.
Wat valt onder de service? Bij textiel/microleder en afgedekt leder reinigen wij:
Alle dranken,
zoals bijvoorbeeld:
- Koffie, thee en chocolademelk
- Smoothies en vruchtensap
- Cola en andere frisdranken
Alle etenswaren,
zoals bijvoorbeeld:
- Spaghettisaus, pizza, soep
- Pindakaas, chocoladepasta, jam
- Jus, ketchup, mayonaise
Lichaamseigen vlekken
van mens en huisdier, zoals:
- Transpiratie
- Huidvet
- Bloed
- Urine
- Braaksel
Alleen bij afgedekt
leder reinigen/herstellen wij ook:
- Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte, zoals
vlekken van jeans - Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en
nagellak - Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm
- Craquelé effect
- Bijtsporen van huisdieren (éénmalig)
- Brandgaatjes en brandvlekjes
Eiken
hout:
Onze eiken Houten eettafels worden gespoten en gelakt in de
gewenste kleur. Deze eettafels worden vanuit de leverancier behandeld tegen
vuil en uv. Mocht je je eettafel toch willen onderhouden kun je ervoor kiezen
om Matt Polish te gebruiken. Hiermee kan je je eettafel af en toe onderhouden.
Teakhout:
Onze teakhouten eettafels/ salontafels zijn gemaakt van
onbehandeld gerecycled teakhout. Dit betekend dat deze producten nog niet
beschermt zijn tegen vuil en water. Wil je je tafel laten behandelen hiertegen?
Dat kan! Voor €150,- behandelen wij je eettafel met een 2-compenenten lak. Deze
lak beschermd je product tegen vuil en water. De lak is onzichtbaar en geeft
een mooie onbehandelde matte uitstraling.