Ruilen en retourneren

Retourbeleid Bright Living

Bright Living bezorgt gratis door heel Nederland en dat doen we graag voor onze klanten. Mocht je niet geheel tevreden zijn met uw geleverde artikelen dan kan u als klant binnen 14 dagen de producten retourneren.

We hebben 3 retourbeleidsvormen die we hieronder voor u schetsen. Zodat u als klant een keuze kan maken voor het retourneren van de producten.

Optie. 1
Zelf opgehaald - zelf retour gebracht.*
Mocht u de producten die u heeft aangeschaft zelf hebben opgehaald in 1 van onze filialen, dan kan het product retour gebracht worden naar 1 van onze winkels. Op het moment dat u producten zelf retour brengt dan zullen er geen verdere retour kosten voor u in rekening worden gebracht.

Optie. 2
Door Bright Living gebracht - zelf retour gebracht.*
Mochten de producten die aan u geleverd zijn retour gaan, dan kan u ervoor kiezen om de producten zelf terug te brengen in 1 van onze filialen.

We vragen voor onze handelingskosten 8% retourkosten van de aanschafwaarde. De verkoopmedewerker zal uw gegevens vragen om het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening

U kan er ook voor kiezen om een tegoedbon te nemen van het aanschafbedrag. De handelingskosten komen dan te vervallen

Optie. 3
Door Bright Living gebracht - door Bright Living opgehaald.*
Mochten de producten die aan u geleverd zijn retour gaan, dan kan u ervoor kiezen om de producten te laten ophalen door Bright Living. Bright Living zal hiervoor kosten in rekening brengen afhankelijk van het product.

* Als het product door 2 bezorgers opgehaald moet worden dan rekenen we €99,- ophaal kosten.
* Als het product door 1 bezorger of via DHL service opgehaald moet worden dan rekenen we €29,- ophaal kosten

Hiernaast vragen we voor onze handelingskosten 8% retourkosten van de aanschafwaarde. U kan er ook voor kiezen om een tegoedbon te nemen van het aanschafbedrag. De handelingskosten komen dan te vervallen.

* Uitgesloten van retourrecht

Het retour sturen van producten kan niet op het moment dat het artikel door u gecustomized is of in de fysieke winkels zijn besteld. Denk aan specifieke stof / kleur keuze of een maatwerk product. Dit zijn artikelen die een levertijd hebben en speciaal voor u zijn geproduceerd.

Voorwaarden retourneren:

  • Bij geretourneerde artikelen behoort alles (inclusief alle toebehoren) bij Bright Living terug te komen. De producten zijn ongebruikt en in de originele verpakking.
  • Onze specialisten inspecteren of de artikelen ongebruikt en onbeschadigd terug zijn gekomen bij Bright Living. Indien het buiten proporties valt zullen er kosten in rekening worden gebracht.
  • Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na retour teruggestort op uw rekening.

Neemt u aub contact met ons op om het retourneren van de artikelen in gang te zetten. Op uw order ziet u de naam van de verkoper waarmee u contact kunt opnemen. Hij of zij zal u persoonlijk verder helpen met het retourneren van uw artikelen.

Beeld