Klantenservice
Bestellen & Betalen
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
Bezorgen & Afhalen
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
Retourneren
This is an example of a response that you might give. It's good to be as thorough as possible in responses as that has a tendency to improve trust overall.
- Bij geretourneerde artikelen behoort alles (inclusief alle toebehoren) bij Bright Living terug te komen. De producten zijn ongebruikt en in de originele verpakking.
- Onze specialisten inspecteren of de artikelen ongebruikt en onbeschadigd terug zijn gekomen bij Bright Living. Indien het buiten proporties valt zullen er kosten in rekening worden gebracht.
- Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na retour teruggestort op uw rekening.
Neemt u alstublieft contact met ons op om het retourneren van de artikelen in gang te zetten. Op uw order ziet u de naam van de verkoper waarmee u contact kunt opnemen. U zal verder persoonlijk geholpen worden met het retourneren van uw artikelen.
Voor winkelaankopen geldt het CBW-erkende retourbeleid.
Zie hiervoor de algemene voorwaarden of kijk op de site van CBW. We adviseren u om contact op te nemen met 1 van de winkels om u verder te helpen.
Garantie & Service
Wij zijn CBW-erkend. Dit betekend dat je bij ons zeker bent
van je aankoop bij ons. CBW-erkenning is onder andere gericht op woonwinkels.
De erkenning geeft zekerheid over bepaalde aspecten: de (aan) betaling,
annulering, levertijd, vervoer en garantie. Daarnaast zijn wij ook aangesloten
bij een Geschillencommissie Wonen. De consument kan de Geschillencommissie
inschakelen, die vervolgens het geschil onafhankelijk zal beoordelen.
Vanuit de fabriek heeft een product 2 jaar fabrieksgarantie.
Mochten er een gebreken zijn aan uw product kun je contact opnemen met een van
onze meubelwinkels en lossen wij dit uiteraard zo snel en goed mogelijk voor je
op.
Als je de vlekkenservice van Protexx bij
Bright Living afneemt, dan verlengt Bright Living de garantie van 2 jaar
naar 5 jaar!!
Mocht er na het verloop van de fabrieksgarantie van 2 jaar iets constructiefs voorkomen met het product, dan
betaald Bright Living de kosten!
Ben je geïnteresseerd in dit fanatische product, kom langs in 1 van onze
winkels en laat je adviseren!
Protexx 5 jaar vlekkengarantie
Genieten op jouw favoriete plek zonder je druk te hoeven maken om een vlek? Geen probleem, want
met Protexx zit je altijd goed. Hiermee ben jij namelijk jarenlang beschermd
tegen vlekken.
Onze speciaal ontwikkelde producten en ons team van professionele service specialisten zijn
altijd ‘Right on spot’ om jou van een vlekkeloze service te voorzien. Zo kun
jij lekker leven op jouw nieuwe zitmeubel.
Je kiest voor de Protexx vlekkenservice bij aankoop van jouw nieuwe zitmeubel.
Jouw nieuwe meubel
wordt geleverd met een professioneel bescherming product. Het Customer Care
team van Protexx staat daarnaast altijd voor je klaar in het geval er toch een
vlek ontstaat. Zij zorgen voor een vlekkeloze service.
Geniet van jouw
plek zonder vlek!
Vraag het winkelpersoneel naar de mogelijkheden.
Service voorwaarden Protexx
Je officiële servicebewijs
Bewaar bij aankoop je orderbevestiging in combinatie van je servicevoorwaarden
uit het servicepakket goed. Hierop staat de aankoopdatum, zitmeubel en bewijs
van aankoop van Protexx vermeld. Dit is belangrijk voor het aanmaken van de
service.
Wat valt onder de service? Bij textiel/microleder en afgedekt leder reinigen wij:
Alle dranken,
zoals bijvoorbeeld:
- Koffie, thee en chocolademelk
- Smoothies en vruchtensap
- Cola en andere frisdranken
Alle etenswaren,
zoals bijvoorbeeld:
- Spaghettisaus, pizza, soep
- Pindakaas, chocoladepasta, jam
- Jus, ketchup, mayonaise
Lichaamseigen vlekken
van mens en huisdier, zoals:
- Transpiratie
- Huidvet
- Bloed
- Urine
- Braaksel
Alleen bij afgedekt
leder reinigen/herstellen wij ook:
- Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte, zoals
vlekken van jeans - Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en
nagellak - Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm
- Craquelé effect
- Bijtsporen van huisdieren (éénmalig)
- Brandgaatjes en brandvlekjes
Eiken
hout:
Onze eiken Houten eettafels worden gespoten en gelakt in de
gewenste kleur. Deze eettafels worden vanuit de leverancier behandeld tegen
vuil en uv. Mocht je je eettafel toch willen onderhouden kun je ervoor kiezen
om Matt Polish te gebruiken. Hiermee kan je je eettafel af en toe onderhouden.
Teakhout:
Onze teakhouten eettafels/ salontafels zijn gemaakt van
onbehandeld gerecycled teakhout. Dit betekend dat deze producten nog niet
beschermt zijn tegen vuil en water. Wil je je tafel laten behandelen hiertegen?
Dat kan! Voor €150,- behandelen wij je eettafel met een 2-compenenten lak. Deze
lak beschermd je product tegen vuil en water. De lak is onzichtbaar en geeft
een mooie onbehandelde matte uitstraling.